Vodafone Opera Handler ile Bedava İnternet Uygulaması Android İndir

Vodafone Beleş İnternet

Vodafone Handler Bedava İnternet 2016 2015

Merhaba arkadaşlar bu gün sizlere Vodafone operatörünü kullanan kullanıcılarımıza özel Opera Handler ile nasıl bedava internete girebileceklerini anlatacağız. Bu zaman da kolay kolay internet paketleri yapamaz hale geldik. Pahalı internet paketlerinden sıkılan vatandaş çareyi bu tür şeylerde arıyor, haliyle haklılar.. Logomuzdan da yola çıktığımız gibi Tam paylaşım hep paylaşım olarak bunu ücretsiz olarak sizlerle paylaşacağız. Ne diyoruz? Vodafone hattı olanlar yaşadı ahaha :)

Vodafone Handler Ayarları

Ayarlar'a giriş yapalım. Kablosuz ve Ağ - Mobil Ağlar girelim daha sonra Erişim Noktası adları seçeneğinde "Menü"ye girelim ve "Yeni APN" oluşturalım.


Adı : Vodafone Live
APN : vflive
Proxy sunucusu : 212.65.136.226
Bağlantı noktasını : 9401
Kullanıcı adı : vodafone
Parola : vodafone
Sunucu : Ayarlanmamış
MMSC : Ayarlanmamış
MMS proxy’si : Ayarlanmamış
MMS bağ. nokt. : Ayarlanmamış
MMS protokolü : WAP 2.0
MCC : 286
MNC : 02
Kimlik doğrulama türü : Yok (ya da PAP veya
CHAP seçiniz)
APN tipi : default

Kaydedelim ve menüye giriş yapalım. Daha sonra APN'lerde oluşturduğumuz Vodafone Live apn ayarlarına giriş yapalım. Onu seçtikten sonra Opera handler ya da opera next ile beleş internetin tadını çıkartmaya yavaş yavaş başlayalım.


Ekstradan etiket çekelim: vodafone opera handler ayar - vodafone opera handler 2016 - vodafone opera handler 2015 - vodafone opera handler ayarları - vodafone opera handler indir - vodafone opera handler apk - vodafone opera handler apk indir - vodafone opera handler indir apk - vodafone opera handler android - opera mini vodafone handler apk - vodafone opera mini handler android - vodafone opera mini handler ayarları - vodafone opera mini handler ayarları - vodafone opera mini handler bedava internet -vodafone bedava opera handler-vodafone bedava internet opera handler-vodafone bedava opera mini handler-vodafone bedava opera mini handler indir

11 yorum:

  1. Merhabalar bu ayarlar hala geçerli midir diye merak edip ayarları tek tek telefonumda yaptım ve oldu çok teşekküre ederim. Bu tarz paylaşımlarınızı merakla bekliyorum. smbian telefonlar için opera vpn programı hakkında bilginiz varsa onuda paylaşabilir misiniz rica etsem. Şimdiden emeğinize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bedava derken sadece browser üzerinden internette gezinmek anlamında mı ? , yoksa tüm uygulamalar için bu yapılan işlem neticesinde internet çıkışı olduğu anlamına mı geliyor ? Biraz daha detaylandırılmasında aslında fayda var gibi . Vodafone internet paketleri konusunda sıkı takipçi sonrasında bu tür uygulama nedeni ile magdur olunmaz diye umut ediyorum . 1 KB verinin bile peşinden koştukları için .

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yöntemle çok fazla internet tükettim zamanında. Şimdi de işe yarıyor bende telefonum rootlu olduğu için olabilir. Telefonum A7. Magisk ROOT Vardır.23 Root yaparken zorluklar çok çektim çünkü root atmayı bilmıyordum desem doğru olur, şuan ise kolayca root atabiliyorum .

    YanıtlaSil
  4. Kaliteli ve bilgilendirici bir içerik olmuş bu tarz faydalı bilgilerin devamının gelmesini istiyoruz. Açıkcası böyle blog sitelerine hasret kaldık umarım popüler ve başarılı blog sitelerinden biri olur. Böyle yazıların devamının gelmesini istiyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  5. O zamanlar çok fazla internet tüketmek için bu yöntemi kullandım. Şimdi kullanılabilir. Bunun nedeni telefonumun rootlanmış olması olabilir. Cep telefonum A7. Magisk ROOT var. 23 Root atarken birçok güçlükle karşılaştım, çünkü nasıl root yapacağımı bilmediğimi söylersem, bu doğru olurdu ve şimdi kolayca kök salabilirim.

    YanıtlaSil
  6. halen daha gecerliligini koruyormu yöntem sasırdım.

    YanıtlaSil
  7. Zamanında çok iyi çalışan bir yöntemdi. Şimdi çalışır mı bilemiyorum. Ama çalışıyor diyen arkadaşlar var. Bu donemde daha çok uygulamalar kullanılmadığı için internet sitelerinde gezinme oranı azaldı. Bu yöntem internet siteleri için olduğu için eskisi kadar talep görmüyor. Ama bana internet yetmiyor diyorsanız deneyin bence.

    YanıtlaSil
  8. Valla bayaadır araştırıyordum bu vodafone işleri iyice geliştirdi. Biraz vatandaşları düşünmeye başlamış. Güzel bir inceleme ve anlatım olmuş elinize sağlık. Paylaşımlarınız kullanıcıların bilgi alabileceği dikkatlice okuyabileceği sıkılmadan vakit geçirebileceği cinsten. Bence bu da olması gereken birşey. Herkesi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir yöntem ben daha önce denemedim ama yapılan yorumlara bakılırsa biraz eski bir yöntem sanırım. Herkez hala daha işe yaradığını söylüyor. Paylaşım bilgi amaçlı gayet güzel olmuş. Devamını bekleriz hocam.

    YanıtlaSil
  10. Eskiden bu yöntemler işe yarıyordu arkadaşlar. Mesela Turkcell'de OPENVPN açığı vardı herhalde 50 60gb 3 ay boyunca ücretsiz internet kullanmışımdır. Şimdi çalışıyor mu bilmiyorum denemek lazım, admin paylaşmış bize teşekkür etmek düşer.

    YanıtlaSil
  11. İnt bu dönemde önemli vadofone int konusunda iyi yıllardır vadofone hat kullanıyorum çok uzun süredir kullandığından ban 15 GB int verdiler eskiden Inter sadece PC lerde kullanıyorduk ama şimdi cep telefonları aracılığı ile kullandığımızdan cepteki interneti veren vadefon teşekkür ederiz

    YanıtlaSil

Tampaylasim tüm hakları saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.